دسته‌بندی محصولات

کنسرو پلو ساده (زعفرانی) - هانی

از {{model.count}}

برنج ایرانی، ۳۳۰ گرمی

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توضیحات تولیدکننده: برنج، گل سرسبد سفرهٔ ایرانی است و امروزه مهم‌ترین خوراک مردم ایران. آشپزان ماهر می‌دانند که پختن برنجی که، نه شِفته باشد و نه زنده و استخوانی، هزار فوت‌وفنِ آشکار و پنهان لازم دارد. اگر اهل آشپزخانه باشی، می‌دانی که همین برنجِ ساده را پاک‌کردن و شلتوک‌گرفتن و شستن، یک طرف ماجراست و دَم‌آوردن و خوب دَرآوردنش، طرفِ دیگر. از  حق نگذریم، اصیل‌ترین خورش‌ ایرانی، بدون یک دیس برنج فردِ اعلای آراسته به زعفران، طعم و مزهٔ حقیقی خود را رو نمی‌کند. هانی، هنر طبخ مخصوص برنج را از نسل‌های پیش از خود آموخته‌‌است؛ برنجی که عام و خاص می‌پسندند و به دیگران توصیه می‌کنند. برنج، معالج پیچش شکم است و ضدّ حرارت و تشنگی. خوردن آرام و لقمه‌لقمهٔ آن برای مداوای امراض شکمی مفید است. سفیدکنندهٔ پوست است و خون را صاف می‌کند. قدیمی‌ها می‌گویند برنجی که خوب پخته شود، رنگ رخسار را روشن می‌کند و سبب دیدن خواب‌های شیرین می‌شود. زعفران، معالج کم‌حافظه‌گی‌ست و  مفید حالِِ سرد مزاج‌ها. چنان که گفته‌اند، خوردنش خنده و شادی می‌آورد. نوش جان و گوارای وجود.

ترکیبات
برنج ایرانی، روغن نباتی مایع، زعفران، نمک تصفیه‌شدهٔ خوراکی
روش مصرف
(۱) قوطی را ۱۰ دقیقه در آب جوش قرار دهید؛ (۲) سپس، قوطی را از آب جوش خارج کنید و برای جلوگیری از به‌هم‌چسبیدگی برنج، قوطی را در جهات مختلف به‌خوبی تکان دهید؛ (۳) مجدداً قوطی را در آب جوش بیندازید و ۱۰ دقیقه بجوشانید؛ (۴) بعد از تکان‌دادن مجدد، ظرف را باز کنید و میل کنید.
روش نگهداری
در جای خشک و خنک نگهداری شود.
از تماس اشیای برنده و نوک‌تیز با ظرف خودداری شود.
پس از بازکردن محصول، می‌توانید باقیماندهٔ غذا را به‌مدت ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری کنید.
!!! هشدار !!!
از مصرف قوطی‌های دارای نشتی و بادکرده خودداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بدون تست حیوانی

بدون تست حیوانی

تمام محصولات «وجی‌بازار» بدون تست حیوانی است.
وگان

وگان

تمامی محصولات «وجی‌بازار» بدون مواد حیوانی است.