دسته‌بندی محصولات

کرهٔ گیاهی 200 گرمی - آذربایجان

از {{model.count}}

مارگارین

تعداد
نوع
20,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کرهٔ آذربایجان یه کرهٔ بدون کلسترول و با چربی گیاهی برای وگان‌هاست و توش، مثل تمام محصولات فروشگاهمون، مادهٔ حیوانی به کار نرفته. از این کره می‌شه توی صبحونه همراه با مربا و پنیر سویا استفاده کرد، توی غذاها به‌عنوان جایگزین روغن به کار برد و باهاش املت توفو درست کرد، یا در کنار کباب گیاهی روی برنج گذاشت تا غذا رو خوشمزه‌تر و خوش‌طعم‌تر کنه.

یادتون باشه که بی‌کلسترول‌بودن کره‌های گیاهی مارگارین به این معنی نیست که از نظر ارزش غذایی با محصول سالمی طرفید. مارگارین همچنان حاوی مقداری اسیدهای چرب ترانس و اسیدهای چرب اشباع هست، چربی‌هایی که از نظر سلامتی نباید تو مصرفشون زیاده‌روی کرد.

ترکیبات
مخلوط روغن‌های پالم اولئین، آفتابگردان (حداقل ۷۰%)، آب، نمک، سوربات پتاسیم، طعم‌دهندهٔ طبیعی کره*، بتاکاروتن، آنتی‌اکسیدان. درصد اسیدهای چرب اشباع: حداکثر ۴۸% || اسیدهای چرب ترانس: ۲%.
*بنا به اعلام شرکتِ تولیدکننده طی تماس وجی‌بازار، «طعم‌دهندهٔ طبیعیِ کرهٔ» درج‌شده در ترکیبات این محصول منشأ گیاهی دارد و این محصول کاملاً گیاهی است.
وزن
۲۰۰ گرم
روش نگهداری
برای حفظ کیفیت، در یخچال نگهداری شود.
ارزش غذایی در هر ۱۴ گرم
مقدار چربی: حداقل ۱۱ گرم
مقدار انرژی: ۱۰۰ کیلوکالری
مقدار کلسترول: ۰ میلی‌گرم
مقدار ویتامین D, A:ـ ۲۸۰ واحد بین‌المللی (IU)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
611 روز پیش

متاسفانه قیمتش طی دو سه ماه اخیر حدود ۴ برابر شده، با اینکه قیمت روی محصول همچنان ۸۵۰۰ هست.

605 روز پیش

سلام دوست عزیز ، صحبتتون جالب بود به همین خاطر متن محصول رو چک کردم و زیر بسته بندی نوشته شده : قیمت مصرف کننده 24.750تومان و ما هم به قیمت خریدی که 8500رو میفروختیم نمیخریم، تمام محصولات قیمتش رو تولید کننده اعلام میکنه نه ما دوست عزیز

988 روز پیش

چون روغن پالم داره وگان نیست چون با فلسفه وگانیزم مغایره

823 روز پیش

سلام وگان یعنی به دور از هر گونه محصول حیوانی که پالم این ویژگی رو داره و این کره وگانه. اما از نظر محیط زیستی بله بهتره پالم مصرف نکنیم.

1142 روز پیش

چربی ترانسش زرد رنگ و بالاست به شخصه مصرف نکردم

1141 روز پیش

بله کاملا درسته. در صورت نیاز بهتره خیلی کم مصرف بشه.

1155 روز پیش

کره گیاهی آذربایجان بدون کوچکترین نشانه از مواد نگهدارنده حیوانی بهترین گزینه برای گیاهخواران، وگان‌ها و افرادی است که بنا به هر دلیل نمی‌خواهند یا نمی‌تونند از محصولات حیوانی استفاده کنند. با توجه به قیمتی که داره پیشنهاد می‌کنم بیشتر از ۲ تا تو سبد خرید داشته باشید چون هر کدوم رو به مدت ۶ ماه میشه تو یخچال نگهداری کرد.

بدون تست حیوانی

بدون تست حیوانی

تمام محصولات «وجی‌بازار» بدون تست حیوانی است.
وگان

وگان

تمامی محصولات «وجی‌بازار» بدون مواد حیوانی است.