دسته‌بندی محصولات

چای ماچا (۳۰ ساشه‌ای) - ماچانو

از {{model.count}}

30 ساشه - مجموع 15 گرم

تعداد
نوع
150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماچا یه چای سنتی ژاپنیه که به طور خاص توی بعضی از مزارع ژآپن کشت می‌شه. برای مصرف اون باید اول یه شاسه از ماچا رو داخل فنجون بریزید بعد یک چهارم فنجون رو از آب جوشیده‌ی 80 درجه پر کنید و 1 دقیقه خوب بهم بزنید. بعد بقیه فنجون رو از آب یا شیر گیاهی پر و نوش‌جان کنید. می‌تونین از شیرین کننده‌ها مثل شکر یا شربت هم توش استفاده کنین. از این چای به عنوان ماسک هم می‌شه استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت matchano.ir یه سری بزنین. ◄◄ فواید چای ماچا: افزایش چربی سوزی، یکی از غنی‌ترین منابع آنتی‌اکسیدان، جلوگیری از سرطان، ایجاد آرامش و افزایش تمرکز، کاهش ابتلا به دیابت نوع 2، افزایش سلامتپوست و برطرف کننده‌ی آکنه.

ماچا (انگلیسی: Matcha) یک نوع چای سبز پودری است. ماچا نوعی خاص از چای سبز است که از چند صد سال پیش در کشورهای آسیایی برای درمان برخی بیماری‌ها، حفاظت از بدن و نیروبخشی استعمال می‌شود. چای ماچا از جمله نوشیدنی‌های پرطرفدار در چین و آسیا است. ماچا نوعی پودر بدست آمده از چای سبز است که علاوه بر خواص چربی‌سوز، بو و رنگ بسیار خوبی دارد.

خاستگاه ماچا به سلسله تانگ در چین باز می‌گردد. در آن دوران استفاده از پودر چای در چین بسیار رواج یافت. ماچا توسط راهبان بودایی که به چین سفر کرده بودند به ژاپنی‌ها معرفی شد. این پودر سبز درخشان سپس به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ ژاپن تبدیل شد. مراسم چانوی یکی از معروف‌ترین مراسم چای در جهان است. هم اکنون بهترین گیاهان چای در منطقه یوجی ژاپن پرورش داده می‌شوند تا محصول ماچا پدید آید.



ماچا یکی از غنی‌ترین منابع آنتی‌اکسیدان به‌شمار می‌آید. ماچا به‌علت وجود کاتچین و آمینواسید سوخت‌وساز بدن را تقویت کرده و به کاهش وزن کمک می‌کند. علاوه بر این، کاتچین موجود در ماچا، آنتی‌اکسیدانی است که به خصوصیات ضدسرطانی مشهور است و محققان دریافته‌اند که ماچا نسبت به سایر انواع چای در دنیا، کاتچین بیشتری دارد.



برای تهیه‌ی ماچای با کیفیت چند هفته قبل از برداشت، بر روی گیاه، پوششی انداخته می‌شود تا مانع رسیدن نور خورشید شود. این کار منجر به تولید سبزینه و روشن شدن رنگ گیاه می‌شود و سبزینه به‌طور طبیعی سم و فلزات سنگین را از بدن دفع می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بدون تست حیوانی

بدون تست حیوانی

تمام محصولات «وجی‌بازار» بدون تست حیوانی است.
وگان

وگان

تمامی محصولات «وجی‌بازار» بدون مواد حیوانی است.