دسته‌بندی محصولات

پد گرم‌کنندهٔ ضددرد قاعدگی - لیوا

از {{model.count}}

2+1 عدد

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

پد گرم‌کنندهٔ لیوا فارما محصولیه که با ایجاد گرمای ملایم به‌مدت ۸ ساعت می‌تونه لحظات آرامش‌بخشی رو با تسکین انواع دردها، مخصوصاً دردهای قاعدگی، براتون به ارمغان بیاره. اتفاقی که در دوران پریودی می‌افته اینه که ماهیچه‌های رحم منقبض می‌شه و منجر به حالت ناخوشایند و معمولاً دردناکی به اسم گرفتگی و کرامپ می‌شه. وقتی این پد زیر شکم قرار می‌گیره و شروع به گرمادهی می‌کنه، عضلات رحم شل می‌شه و جریان خون افزایش پیدا می‌کنه و همین باعث می‌شه از درد قاعدگی‌تون کم بشه. به‌محض اینکه این پد رو از بسته‌بندی خارج می‌کنین و در معرض هوا قرار می‌گیره، شروع به گرم‌شدن می‌کنه. بنابراین، فقط زمانی بازش کنید که قصد دارید بلافاصله ازش استفاده کنید. روش استفاده هم این‌جوریه که کاغذ رو از پشت چسب‌دارِ پد جدا می‌کنید و در محل موردنظرتون روی لباس می‌چسبونید (یعنی، نباید مستقیماً با پوست در تماس باشه. برای اطلاعات بیشتر، بخش «شیوهٔ استفاده» رو بخونید). پد گرم‌کنندهٔ لیوا فارما با ایجاد گرمایی مطبوع، باعث تسکین درد، رفع خستگی، و احساس آرامش می‌شه.

درک درد قاعدگی و نیاز به تسکین آن
قبل از پرداختن به مزایای پد گرم‌کنندهٔ ضددرد قاعدگی، بسیار مهم است که بدانیم چرا درد قاعدگی رخ می‌دهد. در حین پریود، ماهیچه‌های رحم منقبض می‌شود و بافت پوششی رحم شروع به ریزش می‌کند، که ناراحتی‌هایی را در پی دارد و به‌عنوان گرفتگی و کرامپ قاعدگی شناخته می شود. برخی افراد علائم خفیفی دارند، برخی دیگر با دردهای شدیدی روبه‌رو می‌شوند که می‌تواند زندگی روزمره‌شان را تحت‌الشعاع قرار دهد.
پد گرمایی چیست؟
پدهای گرم‌کننده انواع مختلفی دارد: بعضی از آن‌ها الکتریکی‌اند و با اتصال به برق گرم می‌شوند. برخی دیگر با آب جوش عمل می‌کنند. پد گرم‌کنندهٔ لیوا فارما از مواد معدنی ساخته شده‌است و با قرارگرفتن در معرض هوا، فعال می‌شود و شروع به تولید گرمایی مطبوع می‌کند، که تسکین درد و گرفتگی را در پی دارد. این پدها می‌تواند تا 8 ساعت گرمای ملایم و آرامش‌بخشی را برایتان ایجاد کند.
پد گرمایی لیوا فارما نیازی به برق یا حتی آب جوش ندارد. کافی است آن را از بسته‌بندی خارج کنید و چند دقیقه منتظر بمانید تا کاملاً گرم شود و از گرمایش خوشایندش لذت ببرید. حتی می‌توانید در روزهای سرد سال آن را داخل جیب خود قرار دهید تا دست‌هایتان گرم شود.
پدگرمایی لیوا فارما بسیار کوچک و کم‌ضخامت طراحی شده و وزن آن کمتر از ۳۰ گرم است. به همین خاطر، می‌توانید همیشه یک عدد از آن را داخل کیفتان به همراه داشته باشید.
شیوهٔ استفاده
۱. پد گرم‌کننده را از بسته‌بندی خارج کنید. (توجه داشته باشید که این پد با قرارگرفتن در معرض هوا فعال می‌شود. بنابراین بلافاصله پس از بازشدنِ بسته‌بندی باید استفاده شود.)
۲. کاغذ را از پشت چسب‌دار پد گرم‌کننده جدا کنید و چسب را روی لباس در ناحیه‌ای از بدن که مدنظر دارید بچسبانید. (مستقیماً روی پوست استفاده نکنید.)
۳. پس از 8 ساعت استفاده، پد گرم‌کننده را در سطل زباله بیندازید.
کاربردهای پد گرم‌کنندهٔ قاعدگی
پد تسکین درد قاعدگی بر اساس یک اصل ساده و درعین‌حال مؤثر عمل می‌کند. هنگامی که این پد در قسمت پایین شکم قرار می‌گیرد، گرمای ملایمی منتشر می‌کند که به شل‌شدن عضلات رحم کمک می‌کند. این باعث کاهش سریع درد پریود با افزایش جریان خون و کاهش گرفتگی عضلانی در آن ناحیه می‌شود:
۱. التیام‌بخش دردهای پریود و سندروم پیش از قاعدگی
۲. تسکین کمردرد
۳. رهایی از دردهای مفصلی
۴. کاهش گردن درد
۵. استفاده برای کمپ یا چادرزدن
۶. بهبود درد عضلانی بعد از ورزش
تفاوت پد گرم‌کنندهٔ تسکین‌دهندهٔ درد پریود با کیسهٔ آب گرم
پدهای گرمایش سنتی بااینکه ممکن است تا حدودی تسکین‌دهنده باشند، همگی ساختار حجیمی دارند و برای مناطق حساس بیش از حد داغ و خطرناک‌اند. از طرف دیگر، پد گرم‌کنندهٔ لیوا فارما طوری طراحی شده‌است که بدون ایجاد هیچ‌گونه سوختگی یا ناراحتی تا ۸ ساعت دمای مطلوب را فراهم کند و طراحی ارگونومیک آن به این معنی است که کاملاً به بدن و ناحیه می‌چسبد و گرمای ثابتی را در جایی که بیشتر مورد نیاز است فراهم می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بدون تست حیوانی

بدون تست حیوانی

تمام محصولات «وجی‌بازار» بدون تست حیوانی است.
وگان

وگان

تمامی محصولات «وجی‌بازار» بدون مواد حیوانی است.