دسته‌بندی محصولات

مخمر مغذی 200 گرمی - گاستو

از {{model.count}}

بدون گلوتن - غیرفعال

تعداد
نوع
109,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

در میان مواد غذایی جدید که در حال حاضر توسعه یافته و مورد مطالعه قرار گرفته، پروتئین تک سلولی از مخمر نقش مهمی دارد. در واقع، مخمرها تولید کنندگان کارآمد پروتئین از منابع مختلف کربن هستند. مخمر مغذی گاستو سرشار از پروتئین و اسید های آمینه بوده که برای بدن ضروری می باشند.پروتئین موجود در مخمر مغذی گاستو عمدتاً از نوع پروتئین های کوتاه زنجیره (پپتیدها) و اسیدهای آمینه آزاد بوده که بسهولت هضم شده و جذب بدن می شوند. همچنین امخمر مغذی به عنوان ماده‌ای سرشار از ویتامین های گروه B شناخته می شود. ویتامین‌های گروه B به عنوان زمینه‌ای برای دستیابی به بدن سالم تاثیر مستقیم بر روی سطح انرژی فرد، عملکرد مغز و متابولیسم سلول ها دارند. از مخمر مغذی برای طعم‌دار کردن خوراکی ها هم استفاده می‌کنند. طعم‌های پنیری (Cheesy)، آجیلی (Nutty)، نمکی و مطبوع (Savoury) و اومامی (Umami) از جمله طعم‌هایی هستند که به مخمر نسبت داده می‌شوند. فقط یک یا دو قاشق غذاخوری مخمر مغذی می‌تواند طعم قوی خود را به سوپ، خورش و غذاهای دیگر اضافه کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
92 روز پیش

سلام پودر مخمر کجا نگه داریم ؟

سلام، خانم مرادی عزیز.
مخمر رو باید در محیط خشک و خنک و دور از تابش نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید.
هر سؤال دیگه‌ای داشتید، در خدمتتون هستیم.

1158 روز پیش

ریختم تو مایه ی ماکارونی. هیچ کس نتونست بخوره. ریختیم دور.

1152 روز پیش

سلام وقتتون بخیر خیلی مقدار کمی باید بزنید که طعم پنیری بده به غذاتون دقیقا مثل ما بقی چاشنی ها ، زیاد زدنش باعث میشه طعمش قالب بشه و زننده

1257 روز پیش

من طمعشو دوست نداشتم

بدون تست حیوانی

بدون تست حیوانی

تمام محصولات «وجی‌بازار» بدون تست حیوانی است.
وگان

وگان

تمامی محصولات «وجی‌بازار» بدون مواد حیوانی است.