دسته‌بندی محصولات

لوبیا چیتی - آبگینه

از {{model.count}}

900 گرمی

تعداد
نوع
131,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

لوبیا چیتی (Small red beans) منبع غنی آهن، فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین است و بهترین منبع گیاهی جایگزین گوشت در گیاهخوران است. که یک محصول ارگانیک این خواص را تمام و کمال با طعمی خوش به شما هدیه می دهد تا بر جسم و جانتان نشیند. با مصرف لوبیا چیتی در حال گذار به ارگانیک آبگینه، شما را به گذشته ها می بریم تا آن طعمی که از یادها رفته است را دوباره مزه کنید.

اصیل، بومی، ایرانی... لوبیا چیتی در حال گذار به ارگانیک آبگینه از جمله محصولات تولید شده در مزارع تحت پوشش شرکت گوکرن توسط کشاورزان رهرو در مسیر سلامت در مناطق مستعد و نسبتا بکر، با آب و هوای مساعد و خاک مناسب می باشد. این محصول مطابق با تولید وگواهی شده مطابق با الزامات استاندارد ملی ارگانیک ایران (INSO-11000) و سلامت محور، همچنین اصول اخلاقی صورت می‌پذیرد و در نهایت براساس تعهدات و شالوده ی خاص مجموعه گوکرن، با هدف ایفای نقش در سلامت و ایمنی غذایی عموم مردم عرضه می گردند. جهت حمایت از خانواده های کم استعاعت و زنان سرپرست خانوار، بوجاری و دستچین کردن لوبیا چیتی در حال گذار به ارگانیک آبگینه به دستان مهربانوان سرزمینمان سپرده شده است تا طعم ناب و اصیل این حبوبات در کنار توانمندسازی و اشتغال زایی به شما عرضه گردد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بدون تست حیوانی

بدون تست حیوانی

تمام محصولات «وجی‌بازار» بدون تست حیوانی است.
وگان

وگان

تمامی محصولات «وجی‌بازار» بدون مواد حیوانی است.