دسته‌بندی محصولات

سس خردل دیژون تند - مهرام

از {{model.count}}

۲۰۰ گرمی

تعداد
نوع
29,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توضیحات تولیدکننده: سس خردل یکی از قدیمی‌ترین سس‌هایی است که بشر ساخته‌است. رومی‌ها اولین کسانی بودند که خردل را از گیاهی به همین نام گرفتند و آن را به‌عنوان یک سس کشف کردند. از کتاب آشپزی قرون اول میلادی این‌طور برمی‌آید که رومی‌ها سس خردل را با آب انگور و سرکه و روغن تهیه می‌کردند. فرانسوی‌ها در قرن  دهم میلادی سس خردل را شناختند و به‌شیوهٔ متفاوتی آن را تهیه کردند. اولین نشانه‌های استفاده از خردل در فرانسه به قرن سیزدهم میلادی و در میان خانواده‌های اشرافی این سرزمین بازمی‌گردد. سس خردل به‌عنوان یک عنصر جدانشدنی از هات‌داگ آمریکایی برای نخستین بار در سال ۱۹۰۴ به‌وسیلهٔ شرکت آر.تی. فرانسوی به آمریکایی‌ها معرفی شد. ترکیب دانه‌های خردل با نمکْ آبِ سسِ خمیرمانندی از خردل با رنگ زرد یا قهوه‌ای تیره به وجود می‌آورد.  مزهٔ این سس‌ها معمولاً کمی تند است که بستگی به میزان استفادهٔ سرکه در آن دارد.

ترکیبات
سرکه، پودر خردل، شکر، نمک تصفیه‌شدهٔ خوراکی، ادویه، پایدارکننده، بنزوات سدیم (۳۵۰ppm)، سوربات پتاسیم (۳۵۰ppm)، و آب
روش نگهداری
در یخچال نگهداری شود.
وزن خالص
۲۰۰ گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
38 روز پیش

خریدم بدم اومد از طعم و بوش خردل ساده خوشمزه تره

74 روز پیش

من مزه تندشو بیشتر از مزه خردلش حس کردم، فکر میکردم که کمتر تند باشه، اگر طرفدار مزه های خیلی تند هستید شاید انتخاب مناسبی باشه.

بدون تست حیوانی

بدون تست حیوانی

تمام محصولات «وجی‌بازار» بدون تست حیوانی است.
وگان

وگان

تمامی محصولات «وجی‌بازار» بدون مواد حیوانی است.