دسته‌بندی محصولات

زردینه (نیمروی گیاهی) - وایزفود

از {{model.count}}

2 عددی

تعداد
نوع
77,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

زردینه یا نیمروی گیاهیِ وایزفود قراره تجربهٔ خوردن نیمرو رو با ترکیبات وگان براتون مهیا کنه، با این تفاوت که هیچ‌کدوم از ترکیبات مضر تخم‌مرغ رو نداره و هیچ مرغی هم برای تولیدش مورد آزار و استثمار قرار نگرفته. هم می‌تونین مثل نیمرو میل کنید، هم می‌تونید روی غذاهای سنتی یا گیلانی مثل باقلاقاتق، میرزاقاسمی، ترشه‌تره، پامادور خورش، سیروابیج، سیر قلیه و املت استفاده کنین و فقط کافیه وقتی خورش آمده شد، نیمرو رو بذارین روی خورش تا گرم بشه. زردینه هیچ مادهٔ نگدارنده، مصنوعی، یا رنگ مصنوعی نداره؛ رنگ سفیده‌ش از شیرِ شاهدونه‌ست و رنگ زرده از هویج و فلفل‌دلمهٔ زرد. یه ادویهٔ مخصوص هم تو بسته‌بندی هست که با استفاده ازش می‌تونین طعمی بسیار شبیه تخم‌مرغ از زردینه بگیرید.

ترکیبات
پروتئین گندم، آرد گندم، شیر شاهدانه، آرد سویا (غیرتراریخته)، هویج، فلفل‌دلمه، روغن دانهٔ کتان، روغن کلزا، آب آشامیدنی، نمک، ادویه‌جات مخصوص
روش نگهداری
در فریزر نگهداری شود. در یخچال تا ۳ روز ماندگاری دارد.
روش مصرف
قبل از گرم‌کردن، اجازه دهید یخ زردینه باز شود یا با روکش پلاستیکی به‌مدت کمی در مایکروویو یخ‌زدایی کنید. سپس، می‌توانید درون تابه با مقدار بسیار کمی روغن آن را گرم کنید یا در مایکروویو به‌مدت ۲۰ ثانیه حرارت دهید. ادویهٔ مخصوصی در بسته‌بندی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید طعم زردینه را به تخم‌مرغ بسیار نزدیک کنید.
ارزش غذایی در یک وعده نیمروی گیاهی
کالری: ۹۲
پروتئین: ۴ گرم
کربوهیدرات: ۵ گرم
نمک: ۰٫۲ گرم
چربی کل: ۶ گرم
اسیدهای چرب ترانس: ۰
اسیدهای چرب اشباع: ۰
فیبر: ۲ گرم
کلسترول: ۰
سایر مشخصات
بدون مواد نگهدارنده یا مواد و رنگ مصنوعی || حاوی کلسیم، پتاسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، سلنیوم، روی،و ویتامین‌های کا، اِ، آ، و گروه ویتامین ب از جمله ب۱۲ و سرشار از امگا۳، امگا۶، و امگا۹

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
42 روز پیش

خوشمزه بود. بافتش شبیه نیمرو بود.

42 روز پیش

خوشمزه بود. بافتش شبیه تخم مرغ بود. ادویه اش رو میشه استفاده نکرد

118 روز پیش

من اصلا نپسندیدم، قسمت سفیدش باز بهتر بود و قسمت زردش طعم بدی داشت از نظر من. کلا بنظرم خیلی کم کسی از طعمش خوشش بیاد، من فقط یه بار گرفتم که امتحانش کنم و دیگه هم نمیگیرم، فکر نکنم یا مزاج و سلیقه ی آدمای زیادی جور دربیاد. نکته مثبتش فقط ظاهرش بود که نسبتا خوبه

226 روز پیش

من سفیدش رو خیلی دوست نداشتم. کمی نشاسته ای و سنگین بود. ولی واقعا عاشق طعم زردش شدم. در واقع خیلی خیلی خوشمزه تر از زرده ی تخم مرغ واقعیه (حداقل به نظر من که هیچ وقت در طول زندگیم از طعم زرده ی تخم مرغ خوشم نیومده).

255 روز پیش

فکر نمی‌کردم اینقدر شبیه باشه:))
اگه اون ادویه‌ش رو بریزید بوی تخم‌مرغ می‌گیره چون توش نمک سیاه داره. چون کم بود و با ادویه دیگه مخلوط بود من خوشم اومد اما بعضیا دوست ندارن. جداست از بسته، می‌تونید نریزید.
ممنون از این ابتکار🌹

313 روز پیش

عالی عالی - بدون بوی زُخم حیوانی - خوشمزه مثل خودش 😍🌹🙏

بدون تست حیوانی

بدون تست حیوانی

تمام محصولات «وجی‌بازار» بدون تست حیوانی است.
وگان

وگان

تمامی محصولات «وجی‌بازار» بدون مواد حیوانی است.