دسته‌بندی محصولات

روغن نارگیل بزرگ - آکال

از {{model.count}}

250 گرمی

تعداد
نوع
177,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

​​​​روغن نارگیل به دو صورت خوراکی و استعمال موضعی استفاده می‌شه. روغن نارگیل رو می‌تونید در انواع کیک و شیرینی استفاده کنید و از طعم شگفت‌انگیز نارگیل لذت ببرید. روغن نارگیل یک مرطوب‌کننده اعجاب انگیز برای انواع پوست و مو هست. برای همین کسانی که پوست چرب دارن هم می‌تونن با خیال راحت ازین روغن استفاده کنن. ◄◄ درباره‌ی آکال: آکال در زبان فارسی قدیم به معنای خوراک‌ها، یه تولید‌کننده محصولات سالم و طبیعیه. که در تولیداتش از مواد نگهدارنده و افزودنی‌های شیمیایی استفاده نمی‌کنه. زمین، این سیاره‌ی اعجاب انگیز و دوست داشتنی، برای آکال خیلی خیلی مهمه، پس اون‌ها تموم سعی خودشون رو کردن تا تولیدات‌شون رو در بوم دوست‌ترین بسته‌بندی به دست مشتری برسونن. در بسته‌بندی این تولید‌کننده هیچگونه پلاستیکی استفاده نشده. بسته‌بندی‌ها اکثرا شیشه‌ای، پارچه‌ای و فلزی هستن که قابلیت استفاده‌ی چندباره را برای مشتری فراهم می‌کنه.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
424 روز پیش

فرق بین روغن نارگیل و کره نارگیل چی هست لطفا راهنمایی بفرمایید

421 روز پیش

روغن نارگیل از چربیهای اشباع تشکیل شده است. کره‌ی نارگیل نیز از نارگیل کامل تولید می‌گردد، بنابراین کره‌ی نارگیل نیز همانند روغن نارگیل حاوی چربیهای اشباع شده می‌باشد. در کره‌ی نارگیل مواد مغذی وجود دارد که در روغن نارگیل وجود ندارد. برای مثال فیبر در کره‌ی نارگیل وجود دارد. روغن نارگیل در هوای محیط جامد است و در اثر حرارت به صورت مایع در می آید و عطر نارگیل از آن استشمام می گردد. اما کره ی نارگیل اگر چه در هوای محیط جامد است اما در اثرات حرارت کمی نرم تر می گردد و عطر تندی از نارگیل از آن استشمام می گردد.

بدون تست حیوانی

بدون تست حیوانی

تمام محصولات «وجی‌بازار» بدون تست حیوانی است.
وگان

وگان

تمامی محصولات «وجی‌بازار» بدون مواد حیوانی است.