دسته‌بندی محصولات

جوی دو سر پرک صبحانه - اُ آ ب

از {{model.count}}

200 گرمی

تعداد
نوع
67,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جوی دو سر پرک صبحانه اُ.آ.ب با فواید خاصی که داره یکی از بهترین موادغذایی‌ها برای تهیه صبحانه‌ای مقوی به شمار میاد. جوی دو سر پرک علاوه بر ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها، حاوی مقدار زیادی فیبرم هست که باعث احساس سیری در ما می‌شه و به همین خاطر بعد از خوردن صبحانه تا چند ساعت احساس گرسنگی سراغمون نمی‌آد. این محصول علاوه بر این دارای سبوس هم هست که تاثیر مثبتی روی سلامت پوست و مو داره. جوی دو سر پرک صبحانه اُ.آ.ب به‌راحتی و به‌سرعت آماده می‌شه. کافیه مقداری شیر گیاهی و مغزیجات و میوه‌هایی که دوس داریم بریزیم و بذاریم یکم خیس بخورن. بعد خیلی سریع آماده‌ست و می‌تونیم با کمال میل نوش جان کنیم.

1 پیمانه از این محصول را در 4 پیمانه آب یا شیر گرم یا سرد ریخته و بنا بر سلیقه خود با انواع میوه‌های خرد شده یا آجیل‌ها مخلوط کرده و میتوانید بدون پختن نیز میل نمایید. جو دو سر صبحانه سرشار از فیبر و ویتامین هاست. این محصول را میتوانید در تهیه انواع معجون و دسر استفاده کرده یا بصورت خام در ماست یا انواع پوره میوه‌ها ریخته و میل نمایید. از این محصول در تهیه انواع سوپ، آش، الویه، حلیم، خورش ها و به جای نان در دیزی و آبدوغ خیار وگان استفاده نمایید.

1 پیمانه از این محصول را در 4 پیمانه آب یا شیر و یا آب سبزیجات پخته شده ریخته و 3 الی 5 دقیقه بپزید و با پوره انواع میوه و سبزی مخلوط کرده و به کودک خود بدهید. این پوره را میتوانید بنابر ذائقه کودک خود شیرین کنید.جو دو سر پرک میتواند بهترین جایگزین انواع نان و سیب زمینی باشد.بهتر است در مورد رژیم غذایی کودک خود با پزشک مشورت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بدون تست حیوانی

بدون تست حیوانی

تمام محصولات «وجی‌بازار» بدون تست حیوانی است.
وگان

وگان

تمامی محصولات «وجی‌بازار» بدون مواد حیوانی است.